[ LUGOS ] mkisofs

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Jul 16 07:53:01 CEST 1999

Howdy!

On Thu, 15 Jul 1999, rok wrote:

> narediti zelim bootable image... spet... ;) v diru bootdsks.144/.eltorito/
> je ze narejen boot catalog (eltorito.boot) in rad bi uporabil tega brez
> kreiranja novega (probleme mi je delalo, ko sem moral presneti cel cd na
> disk ker mkisofs z boot parametrom kreira boot.catalog... grr... najlepse
> bi bilo, da mi kak osebek replya s celotno komando like:
> # mkisofs --use-already-created-boot-catalog-at #/ hmm.. i wonder..:) /#
> bootdsks.144/.eltorito/eltorito.boot -b ... trans.tbl-ji so ze kreirani od
> prej...

Ce se mene vprasa, je najbolje narediti vse kot se spodobi. Torej
skopirati vsebino CDja na disk, pobrisati trans.tbl-je (in jih ne ponovno
kreirati; who needs them anyway). Tisti boot.catalog mora narediti
mkisofs s konkretnim iso imagom, ker je (kolikor vem) notri nekaj
podatkov, kje se boot image najde. Ce so notri napacni podatki ...

Peace!
  Mkx