[ LUGOS ] Distribucije

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Sob Jul 31 22:23:54 CEST 1999

	Hojla!

Nocem pricenjati svetih vojn, ampak bi rad samo opozoril na siroko izbiro
distribucij, ki se ponujajo in jih je moc najti na
<ftp://ftp.linuxberg.com/pub/distributions/>. Za vecimo prej niti nisem
vedel in mi tudi sedaj ne koristijo, ker so primerne samo za platforme, ki
jih nimam pri roki ARM, PPC, Mac, m68000...

Me pa zanima, ce je kdo ze preizkusil DosLinux.
Druga stvar, ki me zaniam pa je katere distribucije se manjkajo?

	Mikka - aalte saakker...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist