[ LUGOS ] resolver

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Čet Jul 1 12:54:18 CEST 1999

Zdravo!

Sestavljam boot/root diskete za linux, pa mi name resolver
noče delovati. Ne gre se za name server, hočem le uporabljati
nek DNS, ki je že na mreži. Nivo IP deluje, mi pa mašina
nikakor noče preslikovati hostname->ip, niti tisto kar
je v /etc/hosts ne deluje.

Vprašanje: kaj vse rabim v /etc (je mogoče še kaj posebnega
           v /lib), da bo zadeva delovala? Ni treba "doktorirati"
           z odgovori, če pa je kdo kaj podobnega že počel,
           se pa priporočam.

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si