[ LUGOS ] slack 4

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pon Jul 5 18:53:10 CEST 1999

Yo!

On Mon, 5 Jul 1999, rok wrote:

> ojla. zanima me, kje bi izvedel kako je narejen bare.i (kaksni parametri za
> kernel) ker bi rad naredil en bootable cd iz tistega, ki ga ze imam. lepo bi
> bilo, ce bi mi kdo mailal privat ze narejen image za bootable cd ;) poskusal
> sem narediti image glede na howto bootable-disk or sth, pa mi lilo ni
> uposteval kernela... kernel 2 big :( jst bi pa precej rad mel lepo lilo pa
> kernel bare.i z color.gz na cdju... ful bi sekal!

V kernels direktoriju za vsak kernel posebaj zraven se config file. V
glavnem ne si belit glave s tem, ce imas eltorito bootable image
(based on sysLinux) ze v bootdsks.xxx  (velik 2.88MB).

Sploh pa bare.i in vsi ostali imageji (razen tega eltorito) bazirajo na
LILO-tu in na noben nacin niso primerni za bootable CDje, mogoce si ze sam
pogruntal zakaj :)

V glavnem zmountaj si tale eltorito image prek loopback device-a, ga malo
predelaj in to je to...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist