[ LUGOS ] X config

Boštjan Muller [NEONATUS] neonatus na slo.net
Sob Jul 31 18:39:55 CEST 1999

Emm.. a nima vsaka x osnovna distribucija XF86SEtup-a - moja ko sem jo
skompajlal iz sourcev jo ima, suse jo ima, red hat jo ima... najverjetneje jo
imas tudi ti.

Boštjan
+----Here quoted text begins----+
+----and here the quote ends----+

--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist