[ LUGOS ] Aktivni procesi ob izhodu iz lupine

Jan Primozic Jan.Primozic na kiss.uni-lj.si
Sob Jul 24 18:11:12 CEST 1999

Ziv.

Ker v man/info ne najdem informacij, pisem semle.
Imam kratko vprasanje:

Kako lahko zaprem lupino, ko mi v njej se tece proces?
Setiathome bi namrec rad pognal in pustil teci tako, da ljudje ne bi
imeli dostopa do racunalnika brez pass-a.

Moja prva ideja je bila, da ga pozenem v bg, nato pa exit. Pa ne gre.
Lupina mi pove, da imam se job in ne morem ven, dokler ga ne koncam.

P.S.: Upam, da se sporocilo ne bo pojavilo 2x. (Najprej sem pomotoma
poslal iz drugega mailboxa.) In ko smo ze ravno pri tem... Kako
Lugos-list filtrira vhodna sporocila? Smejo posiljati le prijavljeni
clani liste? (a.k.a. mora biti v glavi emaila registriran naslov).

Jan.

Dodatne informacije o seznamu Starilist