[ LUGOS ] Ultra ATA-66 Diskz

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sob Jul 24 16:38:51 CEST 1999

Howdy!

On Sat, 24 Jul 1999, Tadej Slemc wrote:

> Stvar je taka. Na plati imas 2 (z besedo: dva) konektorja za IDE ATA/33 in 2
> locena za ATA/66. Torej vse skupaj 4. Druga dva (ATA/ 66) imata kao en svoj
> BIOS, ne vem .. zdi se mi kao en SCSI. Ce hocem, da je disk viden kot
> /dev/hda moram le tega priklopiti na enega od prvih dveh IDEjev (ATA/33) z
> 40 zilnim kablom (ne 80!)

Hja, ali lahko kaj pocnes z nekim diskom pod linuxom ali ne je odvisno od
tega, ali ti ga razpozna kernel ob bootanju. Zdi se mi, da podpora za
UDMA/66 ni odvisna toliko od UDMA kot od cipovja, ki ti vozi IDE vodilo.
Prav mozno je, da tisto cipovje, ki ti vozi UDMA/66 konektorja, ni podprto
pod Linuxom. Tudi ce bi ti ga Linux vozil, bi bil v najbolj glupem nacinu,
torej brez DMA ...

> Ce imam le ta disk priklopljen na ATA/66 IDE, ni nobenih sans, da bi ga
> linuxov fdisk zaznal. V nasprotju z dosovskim (WIN), ki ga vidi BP.

Stvar driverjev. DOS ti ga bo videl, ker ga vidi skozi BIOS.

Ce je to tvoj edini disk, pa bi ga rad uporabljal pod Linuxom, ga za
enkrat priklopi na obicajne DMA vticnice, ko pa bo podpora za tvoje
UDMA/66 vodilo, ga bos pa prelozil tja.

Peace!
  Mkx