[ LUGOS ] Herkules (Stari) + SB

Borut Mrak borutm na bigfoot.com
Tor Jul 27 18:06:49 CEST 1999

On Tue, Jul 27, 1999 at 05:51:32PM +0200, gregor pipan wrote:
> Imam star CB monitor in herkules kartico,
> ratalo mi je instalirati modul mdacon,
> ki omogoca printanje na ta device.
>
> Problem, cim pozenem SB, se mi masina totalno sesuje.
>
> Je imel kaksen podobne probleme:
>
> PS: v racunalniku imam 2x mrezna, SB, herkules
> in se nekaj stvari? ali je mozno, da se kaj tepejo
> IRQji ali je vecja verjetnost, da je kaj z SBjem
>

> PS:
>
> stvar deluje ce pozenem ali/ali, cim pa oboje
> je pa konec.

Mozno je karkoli, IRQ, io range,...

Ko sva stimala tisti pnp SB, sva nastavila IRQ in ostalo v
/etc/isapnp.conf.

Probaj spremenit tam notri vrednosti in rebootaj. Ce spremenis
nastavitve, moras spremenit tudi parametre modulu v
/etc/modutils/aliases in pognat update-modules (Debian).

Borut
borutm na bigfoot.com
Politicians do it to everyone.

Dodatne informacije o seznamu Starilist