[ LUGOS ] fetchmail nenadoma ne more pobrati poste?!

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Tor Jul 27 18:01:27 CEST 1999

Zivjo!

Nenadoma mi je zacel fetchmail povzrocat tezave. Dobivam takale
sporocila:

~~~~
skipping message 341 not flushed
reading message 342 of 363 (1298 octets) .fetchmail: SMTP connect to
localhost failed
fetchmail: SMTP transaction error while fetching from pop3.amis.net
fetchmail: Query status=10
~~~~

Danes zjutraj sem posto brez problemov pobral, vse kar sem zadnje dni
delal je to, da sem si spremenil ime racunalnika. Ampak od takrat sem
najmanj 50-krat pobral posto, s fetchmailom, tako da se mi tole zelo
cudno zdi (zakasnjeni ucinki?! :)

Danes zjutraj sem bil v eni konzoli root samo zato, da sem si nastavil
cas (baterija fuc :), tako da kake stale res nisem mogel narediti.

Vendar v .fetchmailrc (ki ga iz varnostnih razlogov raje ne bom posilajl
;-) "localhost", kar je bilo prejsnje ime racunalnika, sploh ni nikjer
omenjen... :-|

Kdo ve kaj je razlog mojih tezav??

Spletni pozdrav,

                Andraz