[ LUGOS ] BIND Config

Jure Koren jure na gimp.thz.net
Tor Jul 13 11:12:28 CEST 1999

On Mon, 12 Jul 1999, Rok Krulec wrote:

> Se lepo priporocam za en BIND 8 config file, ce mi ga lahko kdo poslje.
> Jaz se iz dokumentacije ne znajdem prav nic.

Za domaco uporabo je takle:

options {
        directory "/var/named";
        forward first;
        forwarders {
                193.2.1.66;
        };
};

zone "." {
        type hint;
        file "named.root";
};

zone "localhost" {
        type master;
        file "named.local";
};

zone "127.in-addr.arpa" {
        type master;
        file "named.rev-local";
};

// localnet dns
zone "research.si" {
        type master;
        allow-query {
                localnets;
        };
        file "db.research.si";
};

Potem pa se named bazice:

named.root se pobere iz distribucije, notri so root serverji

named.local:
;
; BIND data file for local loopback interface
;
@       IN      SOA     localhost. root.localhost. (
                              1         ; Serial
                         604800         ; Refresh
                          86400         ; Retry
                        2419200         ; Expire
                         604800 )       ; Default TTL
;
@       IN      NS      localhost.
@       IN      A       127.0.0.1

named.rev-local:
;
; BIND reverse data file for local loopback interface
;
[...]
1.0.0   IN      PTR     localhost.

db.research.si:
; Authoritative data for research.si
;
$ORIGIN research.si.
@               IN      SOA research.si. postmaster.research.si. (
                                1               ; Serial (yymmddxx)
                                10800           ; Refresh 3 hours
                                3600            ; Retry   1 hour
                                3600000         ; Expire  1000 hours
                                86400 )         ; Minimum 24 hours
                IN      NS              192.168.1.1
                IN      A               192.168.1.1
idiot           IN      A               192.168.1.1
truga           IN      A               192.168.1.2
jabolko         IN      A               192.168.1.5
terminal        IN      A               192.168.1.3

To je vse, kar potrebujes (za domaco uporabo).
Na splosno pa vse dela isto, samo da je treba malo
bolj paziti na sekundarce in te reci...

Za nadaljne branje priporocam poglavje o DNS v Network
Administrators Guide, tam je bind 8 lepo razlozen s primeri.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist