[ LUGOS ] setiathome

Jure Koren jure na gimp.thz.net
Čet Jul 15 11:39:49 CEST 1999

On Wed, 14 Jul 1999, rok wrote:

> prav rad bi nasel kaksen progy, ki nadzoruje sistem (obremenjenost,
> temperatura, ventilator (obrati/sek)... in podobne zadeve) v linuxu. malo
> sem iskal... but no luck. vsi so za windoze. procesor je bil obremenjevan
> na razlicne nacine... recimo john, ki je poskusal ugotoviti nekaj
> passwordov :> po enem tednu je se delalo vse brez problema. bom pa vseeno
> se enkrat poskusil z windoze klientom in temp. monitorjem.

Vsaj za windowmaker (www.windowmaker.org) obstaja kar nekaj dockappsov,
ki kazejo temperature in te reci na atx motherboardih.

Se nekaj je... Kot sem rekel ze prej, setiathome je blazno agresiven.
Nekdo mi ga je pognal na enem mail serverju, pa je response time
drasticno zrastel, ceprav naj bi tekel na idle priority. Ce ga poganjas
kot user, se mi zdi, da ves cas tece z normalnim priorityjem, in zre
vse CPU resource, ki si jih lahko nagrebe. Precej zoprno. John niti
priblizno ni tak :)

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist