[ LUGOS ] Internet preko mobitela

Darko Bulat darko.bulat na k2.net
Sob Jul 31 10:44:27 CEST 1999

Ena od opcij je tudi SAGEM 750D (D = DATA) GSM telefoncek. Ta ima, za
razliko od NOKIA telefonckov kar navaden RS-232 - HAYES nabor ukazov
(+ dodatek za GSM, oz. SMS). Priklopi se lahko na vsak racunalnik, kot
navaden modem brez potrebe po posebnih gonilnikih.

LP
Darko

Marko Hrastelj wrote:

> Pozdravljeni!
> A mogoče kdo ve kaj o povezovanju na internet preko mobitelov v Linuxu?
> Konkretno me zanima, če so PCMCIA kartice, ki npr. v mobitelih Nokia,
> podprte v Liunxu. Za win obstaja programje Nokia Data Suite, sam to
> košta pr nas 40 kSIT za ne najbol novo verzijo...
> Mal je off-topic...
> Sicer pa je stvar čist informativnega značaja:))
> Mare
begin:vcard
n:Bulat;Darko
tel;fax:+386-61-133 8310
tel;work:+386-61-133 8251
x-mozilla-html:FALSE
url:http://www.k2.net/
org:K2.net d.o.o.
adr:;;Resljeva 1;Ljubljana;;SI-1000;Slovenia
version:2.1
email;internet:darko.bulat na k2.net
fn:Darko Bulat, K2.net (e-mail)
end:vcard