[ LUGOS ] isdn DELUJE!!!

Jernej Horvat j na kid.kibla.org
Sob Jul 31 08:47:30 CEST 1999

On Fri, 30 Jul 1999, Darko Bulat wrote:

> Hmm, a ni CAPI standard za Windoze?

Nope. CAPI je CAPI.

Novi isdn4utils naj bi BOJDA podpirali posiljanje faxov!

> Sicer pa je kartica ASUSCOM ISDNLink 128K TA povsem sprejemljiva
> kartica, posebaj v kombinaciji z RVS COM paketom, ki ji doda moznosti
> sprejemanja-oddajanja G3 faxov, tajnice, itd..

Ampak samo pod Win*. Kadar pri pasivni kartici deluej faks, tajnica oz.
vse-drugega-kot prenos podatkov, je procesor ZELO ZELO zaseden.
ZATO je (bilo?) tezko narediti nekaj takega na Unixih.

A ima K2.net se kaksne asuscom s Siemens cipovjem ?
V Sloveniji se naenkrat zelo tezko dobi isdn pasivne kartice, ki bi delale
z linuxom....

BTW: uspelo mi je ! novi isdn4utils (ftp://ftp.suse.com !!!)
in 2.2.10 (na RH 5.2).

Resitev:

cp ./ipppcomp/isdn_lszcomp.c /usr/src/linux/drivers/isdn
cp ./ipppcomp/isdn_lszcomp.h /usr/include/linux

Bom se testiral na RH6.0, ampak mislim da ne bo problemov.
Hvala Levaku za "hint".
___
               > All the standard disclaimers apply. <

Dodatne informacije o seznamu Starilist