[ LUGOS ] prenasanje skompajlanih programov preko masin

Borut Mrak borutm na bigfoot.com
Tor Jul 27 15:26:13 CEST 1999

On Tue, Jul 27, 1999 at 02:34:31PM +0200, Boštjan Müller [ NEONATUS ] wrote:
> Pozdravljeni!
>
> Zanima me ce lahko pride do kakih nevsecnosti oziroma problemov v delovanju, ce
> preneses skompajlan program z ene masine na drugo. Obe masini imasta isti
> operacijski sistem, z istimi libsi, razlika je le v procesorjih in hardware-u.
> Ena je namrec pentium druga pa 486. Zanima me ce bi lahko binary skompajlan s
> pentiuma lepo prenesel na 486 brez kakršnegakoli downgrade-a. (ali lahko isto
> naredim s kernel-om ?). To bi rad naredil zaradi časa, ki ga kompajlanje na
> 486-ki vzame :(

Pri navadnih programih ni nobene razlike, lahko jih prosto prenasas. Je
pa res, da potem niso optimizirani za tisto tvojo 486-ko.

Kernela pa ne mores kar tako prenasat. Lahko pa ga na pemtiumu
skompajlas za 486-ko (nastavis tip procesorja) in ga lahko potem
preneses.

lp,

--
Borut