[ LUGOS ] VMWARE

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Čet Jul 8 21:19:18 CEST 1999

Dejan Trop wrote:

> Hmmm..... nikakor mi ne uspe v virtualni mašini, nastaviti grafične
> bolje kakor VGA.
> Iz I-neta sem že dl dodatek za SVGA in ga tudi namesti.... toda......
> Tudi ko sem naložil WIN98 mi je pod ditekcijo nove strojne oprema našel
> le VGA grafično kartico.
>
> Ima kdo kako idejo?

Ja, prenehaj racmišljati po Jerovškovo, pojdi v peti razred osnovne sole,
da bos najprej izpilil svojo slovnico.
Zatem prenehaj namescati novo strojno opremo v Linux.
In koncno povej, katero graficno kartico imas in kateri Xserver in kaj si
pobral iz interneta ?

Ce se nisi doumel, se da na internetu najti marsikaj in ni protrebno
natanko vedeti odgovor, temvec vprasanje.

Marko Cuk

>         --------------------------------------------------
>         Dejan Trop , MCP
>         Technical support - Networks