[ LUGOS ] setiathome

rok lugos na s-je.sik.si
Sre Jul 14 09:19:37 CEST 1999

> Zanimivo bi bilo vedeti, katero verzijo zadeve uporabljas. En par jih je,
kakor
> se spomnem.
setiathome-1.2.i386-pc-linux-gnulibc1

in crt je napisal:
> pa si preprican, da je to z fs in segfaulti povezano z setijem? ker malo
> spominja na disk v hardverskem razsulu.
pa to dephenitivno ni disk... 100% je seti, kr tole se mi je prvic zgodilo
(faulti pa to, sam fs mislim, da je bad zato, ker morm tulkrat resetirat
gepl, ko se seg fault pa to dela) tole sm prvic odkril, ko sm probu ssh
zalaufat, mi je kr kaka dva page-a vrgl errorjeve ven.. mislim, da ma to
neke veze s procesorjem. sm probu tud v winsih... pa se tud cudn obnasa
(ja... windows kernel error, blablabla... sam v windowsih je to normalno ;)
sam to je 100% program (kr probite kak dan al dva laufat, pa bote vidl... i
dare you! pa ce bote kako resitev nazaj poslal, bomo dobil se kej tock, pa
bomo na 35 mestu (zdej so tam nasi juzni sosedje))

lp, rok.

Dodatne informacije o seznamu Starilist