[ LUGOS ] MP3 encoder

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sre Jul 14 09:01:49 CEST 1999

On Tue, 13 Jul 1999, Bostjan Strumbelj wrote:

> No, morda bo za nekatere novica ze stara ... april 1999
>
> Za dobrih 20$ se dobi command-line mp3 encoder za Linux,
> proizvajalec je Xing. Izdan za Intel in PPC procesorje, podprte pa
> naj bi bile vse bolj razsirjene distribucije. Zanimivo se mi zdi
> predvsem, da ga reklamirajo kot najhitrjsega, najmanj 2x od vseh
> ostalih.

Za tiste kavbojce, ki nimate predsodkov pred že prevedenimi programi,
še tale link:

   http://www.comcom.si/mt/lame-3.13-static-bin.gz

To je lame encoder, ki ga je nekdo pravkar omenil na tej listi, že
preveden in statično zlinkan. Preverjeno deluje na RH-5.2 in RH-4.2
in bi IMHO moral delovati na večini mašin. Treba ga je samo odzipati
in narediti chmod +x, to je vse.

Prevedel in statično zlinkal sem ga sam, ker se ni hotel prevesti na
RH-4.2. No, ne glede na to ne prevzemam nobene odgovornosti itd. itn.
bla bla bla bla.... :)

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si