[ LUGOS ] msupervise_-_direktno_iz_pečice_:)

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Čet Jul 8 17:09:21 CEST 1999

Ojla!

Spesnil sem dva programčka, ki bi morda še komu prav prišla.
Programa omogočata nadzor nad procesi - če npr. želite avtomatski
"restart" on morebitnem sesutju, lahko namesto init-a uporabite
moj izdelek. Prednosti pred initom so predvsem v možnosti enostavnega
izklopa in vklopa programov in pa enostavnem in "natančnem" pošiljanju
signalov.

Ideja ni moja - "originalne" verzije lahko najdete v paketu daemontools
in jih je napisal Dan Bernstein, avtor Qmaila. Za razliko od Qmaila
imam z daemontools same težave, zato sem iz nule napisal svojo verzijo.

Obvezno preberite README.slo!

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si