[ LUGOS ] boot disk

Rok Krulec Rok na fpp.edu
Čet Jul 15 16:59:01 CEST 1999

On Wed, 14 Jul 1999, Matjaz Terpin wrote:

> Torej: rad bi naredil boot disketo, na kateri bi bilo najprej
> jedro, nato pa še root-fs, zazipan seveda.
> Ključna beseda je seveda rdev, ampak me noče ubogati.

# dd-jas kernel na disketo
# dd-jas zipan root filesystem na disketo
# Spremenis kernelu na disketi kje naj isce root device
rdev /dev/fd0 /dev/fd0

# Spremenis kernelu na disketi Boot flage
# KernelWord dobis tako, da 16384 pristejes Offset, ki je odvisen od
# velikosti kernela in ga zracunas takole:
# Offset = ceil(KernelSizeInBytes / 1024) oz. po domace povedano
# toliko K kot zasede kernel.
rdev -r /dev/fd0 KernelWord

# Upam da pomaga

Rok Krulec