[ LUGOS ] strom

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Čet Jul 8 15:53:27 CEST 1999

--------------0A8C6E24018D5B6CD7B2D2E7

HAHAHA...

Raje reci, da ga potrebujes za 1,2Ghz postajo in to za Lju in kum
frekvenco.

Ja, jaz ti ga senkam, ti mi bos pa pomagal okoli mp3car. OK ?

Cuk

Metod Novak wrote:

> Vem, da tale lista ni pravi prostor za tole. Oproscam se vsem tistim,
> ki jih bo tole motilo.  Iscem po celi soloveniji neko elektronsko
> komponento, ki se ji rece KRISTAL (XTAL), z delovno frekvenco 27.055
> MHz, ce je slucajno kaksen elektro freak na tej listi, na prosim
> pogleda malo po svojih predalckih. Nujno potrebujem to
> stvar. hvala _lp Metod

--------------0A8C6E24018D5B6CD7B2D2E7

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
HAHAHA...
Vem, da tale lista ni pravi prostor
za tole. Oproscam se vsem tistim, ki jih bo tole motilo.&nbsp;&nbsp;Iscem
po celi soloveniji neko elektronsko komponento, ki se ji rece KRISTAL (XTAL),
z delovno frekvenco 27.055 MHz, ce je slucajno kaksen elektro freak na
tej listi, na prosim pogleda malo po svojih predalckih.&nbsp;Nujno potrebujem
to&nbsp; stvar.&nbsp;hvala&nbsp;_lp Metod&nbsp;</blockquote>

--------------0A8C6E24018D5B6CD7B2D2E7--

Dodatne informacije o seznamu Starilist