[ LUGOS ] setiathome

rok lugos na s-je.sik.si
Pon Jul 19 07:13:45 CEST 1999

> Ce vrzes proces v bacground se ne izvaja vec dokler ga ne vrzes ponovno v
> foreground. In cetudi setiathome procesu nastavis idle prioriteto bo
vseeno 100%
> obremenil procesor saj mu bo kernel namenil vse cpu case ko se nic drugega
nebi
> izvajalo.

hmm... oki.ne razumem se glih najbolj. dej mi pol razlozit, zakaj je vedno
sesulo masino, ko sem na konzoli zagnal v fg (# ./setiathome); ko sem pa
zagnal v bg (# ./setiathome > /dev/null &) je blo pa vse ok. je pa res, da
je, ko sm kot root dolocu prioriteto procesu -20, vse delalo full sluggish.
zdej laufa kot 0. se bols bi pa blo, da sam probas.

lp, rok.

Dodatne informacije o seznamu Starilist