[ LUGOS ] ls

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Čet Jul 15 09:44:11 CEST 1999

On Thu, 15 Jul 1999, Bostjan Vlaovic wrote:

> Ja to pa izpise tudi vse poddire in je se bolj neuporabno :-)
> Boljse je
> find . -type d -maxdepth 1
> Ce bi imel cas in prebral knigico Regular Expressions, ki mi jo je postar
> prinesel prejsnji teden, bi znal odstraniti tudi neprijetni prefiks ./

Find pozna tudi stikalo -printf, s katerim lahko vplivaš na izpis. V
tvojem primeru recimo:

find . -type d -maxdepth 1 -printf "%f\n"

> Kako bi pa napisal da se diri ne izpisejo samo v enem stolpcu, temvec tako
> kot normalen ls izpis (v vec stolpcih)?

Hmm... Tega pa ne znam več samo s find. Takole bi poskusil:

find . -type d -maxdepth 1 -printf "%f\n" | xargs ls -d

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist