[ LUGOS ] smtp port (no route to host?!@#)

Mitja Bezget gw na sers.s-sers.mb.edus.si
Pet Jul 30 12:13:20 CEST 1999

elo...
naletel sem na en malo cuden problemcek.. (at least 4 me)..
-- snjap --
[gw na pc29 /root]# telnet marusha.y0u.net
Trying 193.2.129.201...
Connected to marusha.y0u.net.
Escape character is '^]'.

   :} Hey, gw na pc29.uni-mb.si {:
^]
telnet> q
Connection closed.

***** tcpip spila .. lahko se konektam na katerikoli ip/port.. but...

[gw na pc29 ~]$ telnet marusha.y0u.net 25
Trying 193.2.129.201...
telnet: Unable to connect to remote host: No route to host
[gw na pc29 ~]$ telnet razor.arnes.si 25
Trying 193.2.1.80...
telnet: Unable to connect to remote host: No route to host
[gw na pc29 ~]$
-- snjap --

wtf?? no route to host? in to velja samo za ta port.. ce probam
katerikoli zaprt port recimo 26 mi pravi connection refused (kar je ok)
na katerikoli drug odprt pa se mi cist lepo sconnecta..
FW mam disablan..  uporabljam pa .36 kernel, rh5.2..
ce ma kdo kako idejo se priporocam..
  ]gw[

Dodatne informacije o seznamu Starilist