[ LUGOS ] cp1250

Igy igor.podgajski na email.si
Pet Jul 30 11:42:25 CEST 1999

Pozdrav,
mogoče bo to koga (predvsem tiste anti-M$jevce) podkurilo, pa vendar...

Imam čisto konkreten problem. Če želim na delovnem mestu uporabljati linux
(kar načeloma ni problem) moram zaradi združljivosti z ostalimi mašinami pri
nas, ki seveda delujejo na M$ Win (raznorazne izpeljanke), uporabljati
CP1250 (win). Predstavljajte si dokument ki ga napišem npr. v StarOffice-u,
ga shranim kot .doc ali .rtf, ga pošljem nekomu drugemu, ta pa v Winsih
namesto šumnikov vidi razne križce in podobno. Pri nas se izmenjuje precej
tekstovnih datotek in seveda more to vse med sabo klapati tudi s čšž-ji.
Uporabljam RH 6.0 in opazim sem pri njem tudi neko datoteko z podporo za
CP1250, če je to to. Želel bi če mi lahko kdo opiše postopek za izbiro
CP1250 (verjamem da je možno). Sedaj seveda uporabljam pisavo in šumnike po
Latin-2.

Hvala vnaprej, pa brez zamire. Želim samo v firmi uporabljati linux kot
doma.

Dodatne informacije o seznamu Starilist