[ LUGOS ] Re:

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Ned Jul 18 21:33:04 CEST 1999

> Sm popolni začetnik Linuxa in imam en problem.Rad bi, da mi nekdo
> pomaga kako naj bi osposobil netscape.PPP povezavo vzpostajim z
> programom kppp v kde namizju,dodal sem tudi argument defaultroute in
> mi netscape ne najdeželjenega strežnika!

V resolv.conf:
#search local.net
search domain.arnes.si
nameserver 193.2.1.66

V host.conf:
order hosts,bind
multi on

V hosts:
127.0.0.1       localhost       localhost.localdomain

Pozabil sem ze, katero od teh treh datotek sem moral spreminjati, ampak
tvoja tezava je verjetno v resolf.conf (saj nisem noben strokovnjak - po
spominu pisem, kaj sem jaz delal :).

Ce Netscape ne najde streznika, bi morala biti krivda v DNS strezniku,
ki ni dolocen - to je v resolv.conf.

PPP pa torej dela, ping pa tudi? Recimo ping 193.2.1.66? Ce ja, samo se
resolv.conf popravi.
Upam, da nisem napisal kake oslarije. >;->

Spletni pozdrav,

                Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist