[ LUGOS ] Quake2 problemi

Davor Guttierrez davor.guttierrez na siol.net
Sob Jul 3 02:10:13 CEST 1999

Pozdravljeni

Danes sem se na diak nalozil igro Quake2. Igra se nahaja v direktoriju
/Games/Quake2, v ta direktorij sem razpakiral tudi patch za Linux, ki sem ga
DLjal na linuxquake strani na netu. V navodilih sem prebral, da moram na
dirketoriju /etc/ ustvariti datoteko quake2.conf  in v njo vpisati pot do
quake2 direktorija, da bi program nasel rev_*.so datoteke. Zato sem not v
/etc/quake2.conf vpisal /Games/Quake2/. Zagnal sem tudi datoeko fixperms.sh, ki
popravi nekaj dostopov do datotek li nekaj podobnega. In nato ko skusam zagnati
./quake2 mi javi Error: Couldn't load pics/colormap.pcx. Kje se nahaja ta
datoteka da je ne more naloziti? Kaj bi bilo to narobe. Ne deluje niti v Xih
niti v konzoli. Morda bi moral v quake2.conf zapisati kaj drugega? Prosim
pomagajte.

Lep pozdrav

Davor Guttierrez - Linux user