[ LUGOS ] Re: [_LUGOS_]_Vprašanje!

Boštjan Müller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Sre Jul 14 23:49:41 CEST 1999

Glede KDE-ja obstaja nekaj programov, ki to znajo urediti, moraš pa biti root
in te programe najprej posneti z interneta ter jih inštalirati.

Na SuSE nimaš nobenega avtomatskega orodja za stimanje mountanja diskov, zato
stvar lepo uredi "rocno":
1. naredi direktorij, kamor se ti bo mountal disk (npr /mnt/dos )
2. ce imas dos disk kot prvo (C:\)particijo in imas navaden EIDE disk napisi
tole: mount /dev/hda1 /mnt/dos vfat
3. moraš imeti podporo za vfat v kernelu - originalni suse kernel jo ima
4. cd /mnt/dos - tam je sedaj tvoja dos particija

Srecno

Boštjan
* On 14-07-99 at 17:09 Tomaž Toplak (Tomaz.Toplak na guest.arnes.si) wrote:
+----Here quoted text begins----+
>    Sem popoln začetnik in me zelo zanima kako spraviš datoteko iz
>    dosovske particije na particijo za linux?
[deleted text from previous mails]
+----and here the quote ends----+

--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist