[ LUGOS ] device sharing

Danilo Godec danci na kibla.org
Pet Jul 30 09:20:56 CEST 1999

On Thu, 29 Jul 1999, Boštjan Muller [NEONATUS] wrote:

> Spet imam vprasanje... kot vedno. Zanima me ce se da na kak nacin sharat
> device. Imam namrec sledeco situacijo: masina 1 ima cd-rom, masina 2 ga
> nima.  Zanima me ce bi lahko kako uporabljal cd-rom z masine 1 na masini
> 2 - tako da bi lahko poslusal avdio cd-je, jih ripal ... Sam cd znam
> sharat - nfs ...  Zanima me kako bi sharal device - ce se to da. Kernel
> na masini 1 je 2.0.36 na masini 2 pa 2.2.10-ac10.

Ena varianta bi lahko bila 'network block device' (kerneli 2.2). Vendar
tega še nisem preizkusil (niti kaj bolj natančnega prebral). Če bi to
delalo, bi lahko na mašini brez CD-ROMa poganjal cdda2wav direktno na
'network block device'. Prenos zvoka bi sicer pobral približno 1.5Mbps
mrežnih kapacitet, a vendar... :)

Druga varianta (verjetno malo bolj 'zemeljska') pa je uporaba cdda2wav,
mp3 encoderja ter kakšnih 'netpipe' zadev na mašini s CD-ROMom ter mp3
predvajalca (in seveda tudi 'netpipe') na tisti brez.

Tretja varianta, čisto realna: izpljuni tistih 9 jurjev in si kupi CD-ROM
še za mašino 2. :)

    D.

Dodatne informacije o seznamu Starilist