[ LUGOS ] UPS

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jul 22 13:20:34 CEST 1999

Howdy!

On Wed, 21 Jul 1999, Rok Papez wrote:

> Ali se motim ali vsi Back UPSi NIMAJO serijskega kabla???
> UPS brez povezave s PCjem je zame neuporaben.

Cetudi je kabel zraven ni receno, da bo deloval najbolje. Pri mojem
Tripp-Lite UPSu je bil kabel (za winse) zraven, ampak ga s tistim kablom
nisem mogel ugasniti (ce ni stroma). Zato sem skonstruiral novega.
Obicajno pri UPSu pride opis kontaktov na 9-polnem konektorju na UPSu.
Potem recimo vzames genpowerd softver. Zraven prie nekaj tekstov, med
drugim tudi opis, kako se zveze kabel za 'neumne' UPSe.

Navadno imajo 'pametni' UPSi tudi svoj 'neumni' nacin.

Peace!
  Mkx