[ LUGOS ] Samba printing ..

Ales Smodis aless na vector.nevtron.si
Čet Jul 8 11:23:24 CEST 1999

Tadej Slemc wrote:

> Hmm .. V /var/log/samba.masina1 je log, da se je ta stvar connectala na
> servis 'printer' . .sam ne vem zakaj se mi potlej ubije ... Nastavitve v
> /etc/printcap so ga skorajda pravilne .. prav tako v /etc/smb.conf ...
> any idea ?

Pa si dodelil imeniku /var/spool/samba pravico za pisanje vanj vsem
uporabnikom? Sicer ti zadeva pravgotovo ne bo delovala. Ce noces
podeliti vsem uporabnikom pravice za pisanje, predlagam, da ustvaris
posebno skupino samo za sambo, das pravico za pisanje v imenik
/var/spool/samba samo tej skupini, naredis enega uporabnika, ki
spada v to skupino in bo dodeljen posebej za gostujoce uporabnike
sambe (guest user) in to poves sambi v /etc/smb.conf:
  guest account = smbguest
  map to guest = bad password
Seveda to ni potrebno, vkolikor imas user level security in imajo
uporabniki pravico pisati v /var/spool/samba.

                                                           -AlesS
  Ales.Smodis na campus.fri.uni-lj.si
  http://aless.rulz.org/                            The Wizzard Of Oz