[ LUGOS ] UPS

Tomaz Izanc tomaz na it-t.si
Ned Jul 18 11:43:30 CEST 1999

ej ej zbudi se ,, rabis malo vec zil ne samo eno ne.
ce zadeva ni smart potem rabis par zick za vsako stanje eno. ce je zadeva smart
potem komunicera po rx,tx serial portu.skratka kupi si APC backup ups ki ima na
komcu MI oznako. te so najceneje. drugace pa za 20.000 bos ze dobil nekaj. glej da
ima zadeva serial
drugega te ne zanima kaj prov dosti.glede na ceno.
lp,T

Dodatne informacije o seznamu Starilist