[ LUGOS ] Xfree

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Jul 30 07:16:48 CEST 1999

Howdy!

On Thu, 29 Jul 1999, gregor pipan wrote:

> Ja komerciala me se dalec ne zanima, ampak ker ima ati machXX
> serverje, sem mislil da jih ima tudi matrox, ali obstaja
> mogoce kaksen patch za Xfree, da hitreje deluje?

Na njihovi WWW strani med novostmi pise, da imajo sedaj prerelease verzije
4.0 in da bo notri precej dodelano pospesevanje. Med drugim bodo dali
podporo za 3D (Mesa knjiznice za OpenGL, strojno pospesevanje na Voodoo,
RivaTNT in podobnih karticah). Glede na to, da so prerelease ze zunaj si
mislim, da bo final izvedba na voljo se letos.

Kar se pa hitrosti tice: mislim, da sploh nima veze, v katerem serverju
(Mach64, SVGA, ...) je driver za katero kartico. Gre samo za zdruzevanje.
Ce vzames source in prevedes svoje serverje, lahko naredis tudi
XF86_Matrox ce hoces. In avtorji driverja za Matrox kartice se hvalijo, da
je to eden najhitrejsih driverjev (v druzini XFree kajpada).

Peace!
  Mkx