[ LUGOS ] mp3 player za v avto

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pet Jul 9 22:31:10 CEST 1999

Blaz Podrzaj wrote:

> Yo!

> Ne, to niti najmanj ni optimalno. Za mp3 decoding rabis ti najmanj
> Pentiuma 90, pa ze ta se slabo obnasa, s tem da taka zadeva stane okoli
> 150k SIT. Sicer zadnje case nisem kaj dosti gledal ampak mislim, da bi se
> dalo samo dekoder dobiti precej ceneje...

Da ne bo zgledalo, da kupujem notebooke ko keks in mi za ceno ni mar...
Bom dal se en odgovor.

To kar sem jaz videl na Inetu, je bilo:

a) kup enih zic, aluminijasta ohisja, zvita na roko, malo cina se na
plastiki, en ubog LCD, ki ga jaz ne bi imel na kalkulatorju... Tece pod
windowsi, tako da je itak brezveze.

b) Stejt of di art dizajn, zgledalo je ko exchanger za fauveja
(original). Okay, koliko stane? Se se ne prodaja, lahko pa sem si
ogledal "preprodukcijske verzije". Bogme, to ni bilo tisto isto kot je
bilo oglasevano. Predvsem je bolj spominjalo na model, naveden pod a).

c) Potem pa v bistvu PC, malo manjsa skatla, normalen disk, edino
napajalnik shekan, namesto 220V vhoda moznost priklopa na cigaret
lighter. Problem pa je naslednji:

meni se zdi mp3 player boljsi od enega komercialnega exchangerja, ker
tisti boljsi, v katere lahko das dosti CD-jev, so izredno veliki in ti
zavzamejo pol prtljaznika. En PC, z mp3 datotekami, je za velikostni
razred boljsi glede kapacitete/velikost.

Ampak... PC v normalni skatli je vecji od exchangerja, poanta pa je, da
je manjsi, ne vecji. Sploh pa PC stane 150 jurjev (rabljen cenejsi),
exchanger pa stane manj (no, lahko tudi vec, ce je clovek zagrizen).

d) Dizajn dober, plastika zgleda preko weba super, ima celo daljinca, z
tipkami, kot na cd playerju, lahko das notri ISO CD z posnetimi mp3ji...
Kje se da vpisati stevilko kreditne kartice, da kupimo to? Nikjer, ker
gre za raziskovalni projekt na nekem faksu. Eh...

Ma, ne rabim jaz te zajebancije. Nimam si sicer casa postavljati mp3
playerja, zdi se mi pa OK, da vzames enega rabljenega prenosnika, ga
prikljucis, kot je treba, ter ga das recimo pod sedez avta, da ti ga ne
ukradejo ze prvi vecer.

Mogoce se bo (se je) situacija kaj popravila in prodajajo kaj, kar
zgleda v redu. Bomo za kakih 6 mesecev spet pogledali, ce so zice ze
pospravili v skatle... :-)

=b
mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676