[ LUGOS ] Nase crke!

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Sob Jul 17 21:48:52 CEST 1999

On Sat, 17 Jul 1999, Tomaz Toplak wrote:

> Tistega ukaza V SLOVENIAN HOWTO za pretvorbo formata BDF v PCF mi
> nikakor ne uspe izvrsit. Mi kdo to prosim natancneje razlozi vedno ko ga
> probam izvrsit dobim nazaj:
> BDF Error on line 1:bad `STARTFONT`

Ne uspem čisto ugotoviti, kaj ga biksaš. Vsekakor se mora vsaka datoteka
v formatu BDF začeti s "STARTFONT verzija", in tvoje se očitno ne. Kaj se
ti pa zgodi, če poskusiš prevesti eno samo datoteko? Recimo

bdftopcf courR12.bdf -o courR12.pcf

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist