[ LUGOS ] Re: [ LUGOS ] Vprašanje!

Joze Sveticic juze na comcom.si
Sre Jul 14 22:37:44 CEST 1999

Tomaž Toplak wrote:

> Sem začetnik in se mi niti sanja ne o čem govoriš!
> Prosim za natančnejši odgovor!
> V naprej havala!:-)

hih, kdo bi si mislil da bom kdaj delil linux nasvete...
ampak v glavnem, greš v Xwindows (to menda znaš, startx), potem pa v linuxconf
pa si poišči access local volume. tam daj add, drugo bi ti pa moralo bit jasno
(mount point je en direktorij v katerem bo dosova particija napiš enega,
linuxconf ti ga sam ustvari), potem ga pa z nekim disk managment toolom al
nekaj takega zmountaš. Dela na RedHatu. drgač pa, RTFM... (damn, this feels
good)

Aja, linuxconf moraš zapret oziroma kliknt activate changes.

Juze

Dodatne informacije o seznamu Starilist