[ LUGOS ] Navodila!

Primoz Peterlin peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Pet Jul 2 12:31:47 CEST 1999

On Thu, 1 Jul 1999, Tomaž Toplak wrote:

> Ve kdo za kakšen dober priročnik ki je rimeren za popolne začetnike v
> sistemu linux, ki bi se radi naučili kaj uporabnega. Če je možno naj bo
> napisan za distribucijo slackeare če pa ni pa tudi ni krize saj se da iz
> drugih tudi kaj naučit.

Slovenski prevod knjige "Namestitev in začetek dela z Linuxom" najdeš na
spletnih straneh Lugosa, http://www.lugos.si/delo/slo/LIGS-sl/, če jo
želiš imeti na papirju, pa se jo menda da dobiti za 2500 SIT, s čimer
dobiš še CD-ROM. Knjiga je precej bazirana na Slackwaru.

Sicer pa je Patrick Volkerding, avtor Slackwara, za založbo IDG napisal
tri ali štiri knjige. Sam imam v rokah Linux Configuration and
Installation, 4th Ed. (1998). Po pravici povedano ti je ne morem
priporočiti. Knjigi se vidi, da je bila napisana pred mnogimi leti in vse
"novejše" teme so nekako dolepljene zraven. Tole je recimo vse, poudarjam,
*POPOLNOMA VSE*, kar piše o nastavitvi zvočnih kartic (str. 231):

"Fine-tuning Sound Cards

Because almost every newer PC contains a sound card, Linux supports most
of the popular ones. This is where you configure a sound card.
   As you might expect, the first question in this section covers the
general topic of sound-card configuration:

Sound card support (CONFIG_SOUND) [Y/m/n/?]

You'll then be presented with a list of sound cards. We won't get into the
specifics here; go ahead and answer y to your specific sound card."

Fino, ne? Ne vem, kaj ljudje zadnje čase na tej listi tako jamrajo glede
nastavljanja zvočnih kartic, če je stvar tako elementarna. Pa niso samo
zvočne kartice. Modulom jedra je recimo namenjenih pol strani, ISDN ena
stran, in tako naprej. Za 550 strani dolgo knjigo, ki v naslovu obljublja
namestitev in nastavitev, se mi to zdi nedopustno. Če teh 39,99 USD,
kolikor knjiga stane, investiraš v gajbo piva, si boš verjetno napravil
več veselja.

Lep pozdrav, Primož

--
Primož Peterlin         email: primoz.peterlin na biofiz.mf.uni-lj.si
Inštitut za biofiziko MF, Lipičeva 2, SI-1000 Ljubljana, Slovenija

Dodatne informacije o seznamu Starilist