[ LUGOS ] SMP #2

jurij jurij.rakun na guest.arnes.si
Tor Jul 13 12:35:42 CEST 1999

Hi!
No ce koga zanima kako sem jst skupi dual spravu..

Jst sem kupu pred kratkim EPOXovo plato za dva proc., mislim da je oznaka
KP6-BS in je stala okol 30K sit, tk da niso tk zlooo drage.

Potem pa sem vzel se dva PPGA 366 Mhz celerona in sem dobil zanju se dva
abitova konverterja. Vec o spreminjanju konverterjev si lahko preberete na
kikimurov domaci strani (ne spomnem se zdejle naslova). Tako da potem mal
spremenis abitova konverterja ( povezes dve liniji z uporom 56K ohm in se
potem to linijo speljes na konektor, kamor pride konverter v plato. Vendar
pazite, ker so prisli novi abitovi konv. in ne vem, ce se dajo spremenit,
jaz imam v1.0.

Vse to sem nabavil pri KFM comp. (www.kfm.si), vendar ne vem ce se ima kej
abitovih konv. v1.0. Obstajajo sicer konverterji, ki ze delujejo tudi v dual
nacinu, vendar mislim, da jih v Sloveniji zaenkrat se ni. No.. sicer pa vse
pise na kikimurovi strani, sej so itak iz vseh strani, vsaj kolikor sem jih
jst videl, kjer je vsaj kej omenjeno o dual celerone, linki na njegovo
stran.

O.K. upam, da sem komu kej pomagal. V kratkem dom postavil stran, kjer si
boste lahko ogledali moja dva "predelana" celerona, ce seveda koga sploh
zanima.
Lp,

Jurij

Dodatne informacije o seznamu Starilist