[ LUGOS ] Programi, programi

Uros Tkalec urost na mars.s-gms.ms.edus.si
Pon Jul 26 19:13:06 CEST 1999

Sicer gre za off topic zadevo, ampak vseen bi prosu za mal posluha. En
kolega bi rabu cim novejso razlicico debiana (verjetno je to se vedno 2.1)
in Accelerator X-a (razlicica ki podpira Voodoo 3). Sam sem pa
zainteresiran za Mathematico (vsaj verzijo 3), pa tud kaksne igre se ne bi
branil... Ker ne vem, kje bi vse to lohk dobil, se obracam na vas; ce ima
kdo navedene zadeve in bi jih hotu posnet (za kakih 1000-1500 SIT po
komadu), se mi naj prosim javi na privat e-mail...

urost na mars.s-gms.ms.edus.si

Sorry se enkrat za off topic, vendar nujno zadevo...

Dodatne informacije o seznamu Starilist