[ LUGOS ] spisek ukazov

KarloDrago Novak KarloDrago.Novak na gov.si
Sre Jan 13 13:31:56 CET 1999

   Nekaj ukazov za zacetek se da dobiti na:

   http://www.udig.hr/~srasic/guide/toc.html

   Niso samo ukazi, temvec neke vrste  osnova osnovnega vpogleda v delo
   z UNIX-om in Linuxom. Izgleda, da je predvsem poudarek na hrvasko
   mini izvedbo Linux-a t.j. microLinux < linux.hr/microlinux >, ceprav
   nisem opazil tega nikjer eksplicitno navedenega. microLinux se da
   instalirati na DOS particijo in je kot neka zacetna faza za prehod
   na Linux-a in njegovo particijo oz. tudi za drugo izbiro.

   Lp; Drago

Hoj
 Spisek ukazov prikazati v enem koraku je dokaj nesmiselna in nepregledna
kolobocija...jaz premagujem sklerozo z iskoriscanjem dopolnjevanja, kar
je dosedaj se nekako najbolj pregledno...
 Nekako se spomnim, da bi se moral ukaz zacet na 'c' in preprosto vtipkam
'c' in dvakrat <Tab> pa mi dopolni ta 'c' z vsemi vgrajenimi ukazi, ki se
zacnejo na to crko....
 Razlaga posameznih je (ali pa ni ;)) v man....
 Menda se nisem imel spiska daljsega od cca 100? moznih na doloceno crko..
 Opisano deluje v Slacku/RH/Debianu, ki jih trenutno imam na tejle masini,
kot verjetno tudi na ostalih Posix&like sistemih...
lp
jk

    Expirience is something you don't get until just after you need it!