[ LUGOS ] sound.o: device or resource busy

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Pon Jan 11 23:00:29 CET 1999

> Tole pomeni, da neki program uporablja funkcije modula. Ce ga ne uporablja
> nihce, je tukaj 0.

To seveda vem, zato sem pa zraven prejsnjega sporocila poslal izpisek,
ki ga vrne ps(1), iz katerega je lepo razvidno, da ni nikjer nobenega
procesa, ki bi uporabljal sound.o modul. Pognane sem imel samo: init,
syslogd, klogd, update, kerneld, gpm, inetd, cron, mingetty, bash, pppd,
innd (+ overchan), lpd, mutt in vi. Skratka, nikjer nobenega programa,
ki bi *potreboval* sound.o za delo.

No, saj je vseeno, racunalnik sem resetiral in sedaj (tok, tok) deluje
normalno.

--
Kome.

Dodatne informacije o seznamu Starilist