[ LUGOS ] RedHat in KDE...

Marko Samastur markos na elite.org
Sre Jan 20 16:27:04 CET 1999

David Klasinc wrote:

> Banzai!
>
>  Zdaj ko je QT OpenSource, ali bo RedHat kaj razmislil o tem, da bi KDE
> dal v svojo distribucijo? Mogoce ve kdo kaj vec o tem?

Zagotovo bo Gnome standardno namizje. Seveda pa to ne pomeni, da v
distribucijo ne bo vkljucen KDE (ki se sicer nahaja na RawHide, vendar
je ta prej namig na to, kaj bo v distribuciji, kot pa dokoncno odgovor).
Mimogrede, kolikor je meni znano knjiznica qt ni nic bolj OpenSource kot
je bila prej (nova licenca naj bi veljala sele za verzijo 2.0). Ce se pa
motim, me pa naj nekdo na zasebni naslov popravi (da ne bi pricenjali po
nepotrebnem nove svete vojne :)).

Lp,

	Marko

Dodatne informacije o seznamu Starilist