[ LUGOS ] Ukaznik?!?! WTF?! [OFF-TOPIC sort of..]

Rok Papez rok na slo.net
Pet Jan 15 21:01:50 CET 1999

On Fri, 15 Jan 1999 10:37:49 +0100 (MET), Ales Casar wrote:

>Jaz bi se kar pridruzil temu mnenju. Ce recimo pogledamo besedo "prompt"
>kot pridevnik v anglescini, je eden izmed prevodov v slovenscino
>"promptno". Zakaj torej ne bi bil tudi samostalnik v slovenscini kar
>"prompt"?

lugos-slo na lugos.si prosim. Nima smisla debatirati v to listo.

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist