[ LUGOS ] prevajanje jedra

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Sob Jan 9 19:40:16 CET 1999

On Sat, 9 Jan 1999, Ernest Zejn wrote:

> apmak po prvi instalaciji, ko sem nastavil irq in io vrata v instalacijskem
> programu,
> nisem imel sploh datoteke modules.conf, v lilo.conf pa ni bilo nic takega,
> kot append...
> kaj ni druge (bolj sofisticirane) metode?

Ne stekam... Kaj bi pa se rad bolj sofisticirano? append je nekaj najbolj
smotanega kar lahko imas... Za vskao spremembo IRQja moras rebootat pa
tko... bljah... pa dve karitici notri tlacit je nerodno... modules!! :))

Mogoce sem bil pa res predolgo odsoten.. ;>

David!
Windows 95 - Be happy now, because it won't last.

Dodatne informacije o seznamu Starilist