[ LUGOS ] ime operacijskega imena Linux

Klemen Vodopivec klemen.vodopivec na s-gng.ng.edus.si
Pon Jan 11 19:51:15 CET 1999

Yo...

o bochco ti...
nimam nic proti tojemu mailu, upam da bo naletel na plodna tla, vendar ti
moram takoj (takoj, ups, 3 dni) objasniti, da je pac linux sedaj v "modi" in
folk grebe po njem! pac, ne mores ti od cloveka, ki bere samo
lugos-list na lugos.si in je presaltal na linuxa samo zato, da vidi kaj to cudo
je, da bo potem kar govoril linux-language!

ceprav si ti na linux od 94, nekateri nismo (na zalost), pa nismo za to nic
manj dovzetni za stvari, samo da se le te povejo! o teh linuxih je ze bilo
govora, in tistemu, ki je blo to receno, tisti ne govori vec v X Windowzih!
tvoja kritika na www.lugos.si je utemeljena, saj vendar mormo met tut
slovenski (vsaj prevod) tekst na temo zacetki linuxa! pa ne samo linux
howto!

naj ti dam primer, ko sem enmu posodu cd z redhat 5.2 da je blo ja simple pr
instalaciji, drug dan ga prasam kako je potekala instalacija, pa je reku NP!
super, kaj bi rad! potem pa zapi... kaj nej bi bil tisti login:, a mora tam
vpisat ime punce, psa ali none!

ko sem mu povedal, naj vpise root, potem pa se pass k ga prej nekje navedel,
ti pa rece "u fak, sm kar neki po tipkovnici udari za pass" (ceprav mi ta
izjava ni povsem jasna, ker mors le tega vpisat 2x! :) to so zacetki... bo
ze bols!

pa se nekaj bi rad reku vodstvu te liste, ce ze ne dovolite, da bi se
karkoli govorilo o piratstvu (sej ok, nimam nic proti, inet je public),
potem zakaj mormo pa neke .zip datoteke - pravim obvezno, kaj jaz vem kaj se
v mailu skriva - prenasat z liste? mi lahko kdo objasni? kako se lahko to
dopusca?

BatujC

Dodatne informacije o seznamu Starilist