[ LUGOS ] lilo -?

Arso Savanovic arso na e5.ijs.si
Pet Jan 22 11:05:44 CET 1999

> zivjo .!
>
> Ima kdo mogoce kako izkusnjo z lilo-tom da mu pri bootanju iz diska
> napise :
> LI
> in to je vse namesto LILO: napise samo LI .
> kaj narediti imam pa ze vse instalirano na disku samo je bilo
> instalirano na drugi masini
Si imel na tisti drugi masini se kaksen disk? V tem primeru je
bil lilo pri instalaciji konfiguriran tako, da je uposteval
to dejstvo. Posledica je, da zdaj, ko si disk prestavil, lilo ne
najde linux boot image-a.

V vsakem primeru, moje izkusnje kazejo, da opisani lilo-simptom
nakazuje, da je nekaj narobe s konfiguracijo lilota. V tem primeru
bos moral zagnati racunalnik z boot disketo, poporaviti lilo.conf in
to povedati lilotu, nato pa znova zagnati sistem. Natancen postopek
sem opisal pred kratkim, ko smo se srecali s podobnim problemom. Ce
nimas tega maila, se oglasi na privat adreso.

LP,

arso

Dodatne informacije o seznamu Starilist