[ LUGOS ] slovenske knjige o Unixu

Miha Tomšič miha.tomsic na ensico.si
Sre Jan 6 10:04:21 CET 1999

	Hojla!

> To sicer ne vem, je pa taksno knjigo vcasih pisal prof. Zakrajsek.
> Najdes jo lahko na naslovu http://valjhun.fmf.uni-lj.si/~egon/ (prav
> tako je tam knjiga o Unixu, ki jo je prav tako pisal).
> Ce se ne motim, ni nobena izmed njih izsla v papirnati obliki.

To imam pa ze sprintano in vezano... :) Kar v redu knjigica, samo tisti
primeri so neposreceno uvrsceni kot dodatek A...

ANSI C
Avtor: Egon Zakraj"sek
Zaloznik: samozalozba v elektronski obliki na
http://valjhun.fmf.uni-lj.si/~egon/ datoteka C.ps ali C.dvi
ISBN: ni, ni...
Cena: brezplacno
Opis:
Priro"cnik o programskem jeziku ANSI C. Knjiga se naslanja na prvo in drugo
izdajo knjige "The C Programming Language", ki sta jo spisala Brian W
Kernighan in Dennis M. Ritchie.
Knjiga je usmerjena proti operacisjkemu sistemu UNIX in vsebuje tudi
poglavje o UNIXovih sistemskih funkcijah. Vsebuje tudi vse standardne ANSI C
knjiznice, kjer so opisane vse standardne funkcije.

	Bye, Mikka...

PS Vcasih pomislim takoj po tistem, ko posljem sporocilo na listo, tokrat
sem moral pocakati na odgovor... Hmm, staram se ;)

Dodatne informacije o seznamu Starilist