[ LUGOS ] mount-anje iomega zip diska

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Jan 6 09:31:12 CET 1999

On Wed, 6 Jan 1999, Metod Kozelj wrote:

> Moj sistem je taksen: ce imam na ZIPu FAT fs, potem ga pustim na
> particiji 4, ce pa naredim ext2 particijo, jo dam na particijo 1.
> Torej imam dva ukaza:
>
> mount /dev/hdd4 /dos/zip -t vfat
> mount /dev/hdd1 /misc/zip -t ext2
[...]
> 2. v resnici mi vse skupaj mounta automounter, ki sicer ne zna lociti
>    med razlicnimi fsji

Kateri automounter pa uporabljas? amd, vold ali kaj tretjega? Kdaj ti
zmounta ZIP? Ko vstavis "disketo" ali ko nekdo hoce dostopati do datotek
na podrocju, kamor bi naj bil zmountan ZIP? In kdaj ti umounta? Ko dolgo
casa nihce nic ne rabi tam, ko nekdo da ukaz v strilu eject-a ali ko nekdo
stisne gumb za izmet diskete?

Jaz bi nekaj podobnega na eni masini rad naredil za CD, pa se je za vold
pokazalo, da hoce kernel 2.1.x. amd-ja sicer nisem podrobno preucil, ampak
po izkusnjah z NFS automountanjem iz HPjev, sledji deluje nekako "on
demand". Torej zmounta fs, ko nekdo dostopa do kaksne datoteke tam in ga
umounta, ko ga dolgo casa nihce ne rabi. Pri CDju bi mi najbolj ustrezalo,
ce bi se zmountal takoj, ko ga nekdo vstavi v pogon in umounta, ko nekdo
stisne gumb za izmet na CD enoti.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist