[ LUGOS ] Seznam ukazov za RedHat 5.2

Bostjan Lemut Bostjan.Lemut na guest.arnes.si
Sre Jan 13 10:46:50 CET 1999

Bojan Trafela wrote:

> Hi,
>
> z veseljem sporocam novico, da mi uspelo prvic instalirati RedHat 5.2. Sedaj
> pa me nekaj
> zamina, ali je kje zbran spisek in kratek opis ukazov, ki so na voljo v
> osnovni ukazni lupini.
Sasa Divjak, UNIX, Zalozba FER, knjigarna na FE in FRI 9:00-11:00, cca
700sit
Najboljsa knjiga za zacetnike, vsebuje tocno to kar sprasujes.
Lahko si se nabavis reference (v obliki zlozenke) samo je definitivno 2x
al celo 3x drazje.
Ce pa zelis na Internetu, pobrskaj po lugosovih straneh, v samem unixu
pa mas ze ob instalaciji (ce si jih instaliral seveda) man pages
(najboljsi prirocnik za unix) - preberi, kar ti je ze arso napisal
Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist