[ LUGOS ] Dolg priklop

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Jan 26 22:57:59 CET 1999

andy wrote:

> [...]

Najbrz masina hoce kje logirati (security), kdo se je prijavil in od kod.

Najbrz dela kaksen lookup in reverse lookup in to ni v redu reseno in od tod potem timeouti.

Poglej, kaj imas v /etc/resolv.conf, kje imas name server? Potem z "nslookup" poskusi razresiti ime obeh masin in tudi reverse lookup iz IP stevilk v imena.

=b

Boris Benko, dipl.ing.                | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676