[ LUGOS ] Redhat 5.2 na 486

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Čet Jan 7 20:28:58 CET 1999

Jure Koren wrote:

> Hja, na taki masini bi bilo primernejse postavit reci takole:
> Pisanje seminarskih nalog (LaTeX&co.)
> e-mail (pine, valjda :)
> Za surfanje lynx...
>
> Potem pa ze ne potrebujes vec X. Zdaj bo za delo masina ki si jo
> opisal 100% funkcionalna, pa se seminarske bodo videti kot seminarske,
> ne pa kot "kar nekaj v 3 krasne".
>
>                                 Jure

Naj se jaz nekaj dodam. Sanel bi rad predstavil Linux uporabnikom polken.  Me
prav zanima komentar nekoga, ki je navajen delat vse v GUI, ko mu bos dal za
surfanje lynx, za e-mail pine in za sestavljanje seminarskih LaTeX.

Imam 200MMX z 64 Mb rama in je ravno prav za poganjanje StarOffice-a, pa se
takrat mi drajsa po swapu, tako da lahko Sanel prav lepo pozabi, da bi to cpu in
mem zverino poganjal na 486 z 20 Mb rama. Kakor je bilo ze receno, taka masina
se lahko lepo uporabi za predstavitev serverjev, ampak kakor jaz vem se vecini
uporabnikov polken niti ne sanja kaj je to server.

Lep pozdrav,

           Aljaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist